UKONČILI JSME JEDNU ŽIVOTNÍ ETAPU A VSTOUPILI DO PERSPEKTIVNÍ BUDOUCNOSTI

Pavel Melchert,
CEO Impromat

V IMPROMATu jsem začínal před dvaceti lety a klíčovým impulsem pro mé tehdejší rozhodnutí byla možnost stát se součástí velmi kvalitního týmu zcela kompetentních lidí s výjimečnými lidskými vlastnostmi.

Roky ubíhaly a společně se nám dařilo budovat a strategicky rozvíjet funkční, zdravou firmu. I přes dynamický růst jsme si dokázali stále zachovat ducha rodinné firmy, zůstat flexibilní v rozhodování a dále budovat vlastní jedinečnou identitu.

Ale jak se říká, nic netrvá věčně. Majitelé Petr Kožela a Milan Maděryč postupně opustili své výkonné role a důvěru s odpovědností přenesli na management firmy. V jejich hlavách začínala, zprvu zřejmě nenápadně, klíčit myšlenka, jak dál ochránit budoucnost IMPROMATu.

A tak po letech uzrál čas pro strategické rozhodnutí. Co takhle IMPROMAT prodat?

Definovat parametry nového strategického partnera vlastně nebylo nijak složité – hledali jsme někoho, kdy by dokázal zachovat identitu firmy, její specifickou firemní kulturu a umožnil posunout obchodní i technologický potenciál. Volba nakonec padla na SUDOP CIT. Během úvodních jednání se začala rychle prolínat DNA našich firem, začali jsme obchodně spolupracovat a dobře si sedli především lidsky.

Už v prvním roce pod jejich křídly se potvrdilo, že to, co prezentovali lidé ze SUDOPu při vyjednávání, vážně i plní. Klíčovým slovem pro náš vzájemný vztah je důvěra. Jsou ochotni se bavit o nových věcech, poslouchat naše názory, hledat řešení a jsou přesvědčeni, že zvládneme projekty, do kterých bychom se bez nich neodvážili jít.

A jaký k nim mám vztah? Když chci jít s někým na pivo, rozhoduji se s kým. Nejdu se trápit a marnit čas, ale vyhledávám si lidi, kteří mě vždy něčím obohatí. A přesně takoví kluci ze SUDOPu jsou, s nimi na to pivo půjdu rád.